Tingeling it was!

Där står jag i duschen och sjunger på Tingeling och Tingelino. Ja, tyst i mitt huvud då eftersom Oscar fortfarande sover och apropå att inte störa grannarna, för tidigt.

Då, kommer jag på att det var ju så klart vi kom in på krig och så, i natt (nu får ni inte läsa åt fel håll, uppifrån och ner that is för nu har jag bloggat massa idag och då blir det knasigt. Så nerifrån och upp, för att det inte ska bli tokigt för er). Dom sjunger ju om Putin och Lenin och då blev det rabalder i Ryssland.

Så jag frågade om vilka snubbarna var och Sovjet tror jag vi kom in på och sådär. Sen rullade det bara på om varför saker var som det var eller varit och så blev det historialektion.

Jag menar det, inte pratar vi sånt, bara sådär. Ska ju till nåt som Tingeling, då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0