Sa du sju år?

Blö, jag har ingen matlust men börjar bli hungrig. Vi ska bara göra varma mackor, enkelt och bra och gott. Blir kanske lite... Prison Break till? Neh, Oscar har garanterat inte tankat nåt. Men den filmen, nåt med sol, som han ville att jag skulle se?

Efter historialektionen igår tyckte han det ännu mer, men eftersom klockan var efter 3 på morgonen vågade jag inte ifall det skulle vara pang pang eller annat läskigt. Men det ska det inte vara, säger han. Hans om vet.

Trött är jag också. Som ett as. Äta och nana känns det som. Och det behövs ju. Så orkar man busa och leka imorgon också. Fatta sjukt, ungen blir sju år. SJU år! Vart tog tiden vägen liksom? Sju år. Sju år? SJU ÅR?!

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

S J U ÅR! För 7 år sedan var jag 18 år! Hjälp!

2009-05-29 @ 23:17:17
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0