Repeate

Anneli: Skönt att nån har saknat mig i alla fall, tihi!

Jasas: Förlåt, men lite hade du ju ändå att komma ikapp.





Ooooooj vad skönt det är! Jag känner mig faktiskt som en 20-åring, för första gången i mitt liv? Okej, inte riktigt så men nästan. Var hur skönt som helst på massagen idag.

Mamma hämtade mig så efter en timme på bänken har ryggen inte behövt anstänga sig ett dugg och det känns... Ingenting. Känns riktigt bra. Och själva massagen i sig är ju så skön. Ja, jag vet inte vad jag ska säga för jag kan bara komma på "så skönt" och "känns bra" och "så skönt".

Tur att jag har en så gullig mamma!

Kommentarer
Postat av: jasas.se

Ja men det är man ju van att få per dag - antal inlägg, alltså :D



Tur att du tyckte om massagen!!

2009-05-20 @ 19:38:29
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Härligt! :D

2009-05-20 @ 20:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0