Nu har vi minsann bakat!

Marina: Säger till dig som till Anna: ska det vara lite kladdkaka och äppelpaj också? ;) Med grädde och vaniljsås (inte blandat dock, hehe. Om man inte vill!)





Mmh, godarna blev bull!

Ehh ja, bullarna blev gott menade jag ju, typ. Blev en kladdkaka med choklad på som får vänta till imorgon, så vi ställer in den i kylen sen så den stelnar ordentligt. Och så äppelkaka, med smuldeg. Smuldegen blev SÅ god så jag har suttit och ätit bara det medan vi väntat. Och så en sats vaniljbullar och en sats kanelbullar. Oscar tog precis ut dom sista bullarna. Gott gotti gott gott!! Mm, luktar så gott här också.

Så snart får han plats och tid att börja med maten. Han ville ha köpeköttbullar och så har vi mos från en annan dag, fort och lätt. Så får vi se om det blir lite äppelkaka till efterrätt, men det blir nog bara nån bulle. Men, äntligen har jag fått bakat i alla fall! Så länge som jag varit sugen på det, mamma mia!


Och jag ska försöka fota och lägga in här ikväll om jag kommer ihåg, annars kankse det blir imorgon. Jag ska försöka så gott jag bara kan!

Kommentarer
Postat av: Marina

åh man tackar =) Men du... lägg inte upp dem för fort, bilderna asså, kommer bli så sugen ;)



kramis från varma (febriga?)mig

2009-05-12 @ 20:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0