Kolla lite på hundra sidor

Asch, jag hade nåt mer på tungan som jag tänkte skriva en avhandling om men jag glömde :p Får väl gå och lägga mig istället. Trodde vi skulle se ett till Lost, men inte.

Oscar kommer hit (sitter i köket, har inte orkat flytta laddaren) och säger att han har i alla fall stängt av. Jaha, jag måste ju bli klar ändå. Och så kommer han hit med en bunt papper. "Tänkte bara kolla lite..." Släktforskningen, eller om det var ett släktträd, han fick av sin pappa.

Jo men jag tänkte bara sätta mig och kolla lite, sådär vid 23-tiden innan vi ska gå och lägga oss. Bara kolla lite. I en bunt i tjocklek med ett kollegieblock. Jo men eller hur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0