Hjärnan som inte kunde tänka

Så konstigt när det är ljust ute, man fattar inte att tiden går. Klockan är snart 22 och natti natti. Jaja, hoppas det slutat blåsa tills imorgon (ja, jag måste ju också nämna blåsten).

Konstigt det där med tvätten. Har längtat efter att tvätta i flera veckor, så länge den varit paj. Mycket för att jag var på sånt tvätthumör dagen den pajade, tror jag. Men nu har jag liksom ingen lust att hänga upp och ha mig, haha! Inte för att det tar så lång tid ändå. "Stor" tvätt dessutom, med tröjor och byxor.

Nu känner jag för en städ- bak- och tvättdag! Fast slippa göra allt själv. Lite plock och rensning hade inte suttit fel också. Jag kan börja, så kan nån annan avsluta. Goodie.

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Nån annan - som i Oscar? Hehe :D Din tvättlust kommer säkert tillbaka snart då du fattar att du faktiskt HAR en tvättmaskin hemma :D

2009-05-27 @ 23:20:53
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0