Här var det släckt

Oj vad jag sovit i natt! Oscar tjatatde igår om att han skulle lägga sig vid 21.30 och var helt uppspelt på det och var på väg att lägga sig vid 20.40 men fastnade vid datorn. 22.10 sa jag att han missat sin läggdags och fick mest "mmh" till svar. Satte mig vid datorn lite och när han frågade om vi snart skulle sova la jag mig i sängen med TV-sällskap.

Tog ett tag och så kom Oscar också och jag slocknade rätt snabbt. Kändes inte alls som jag skulle somna. Minns att jag frågade Oscar om han var trött/skulle kunna somna och han svarade nej och frågade mig och jag sa också nej. Sen minns jag inte mer, hah. Men han hade också somnat rätt snabbt.

Sen fick jag en chock när jag vaknade. Hade ingen aning om vad klockan var så jag somnade om lite och sen var det dags att gå upp. Och klockan var 9! Men jag är utvilad i alla fall. Ska fundera ut vad jag ska ha på mig och om jag ska sitta här vid TV:n eller spela. Sen är det bara att vänta på att vi ska åka i eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0