Frukost del 1

Japp, den slank precis ner. Åt inte ordentligt igår och blir alltid så hungrig när jag är vaken så här länge. För magen kunde det ju lika gärna varit dag och då hade det garanterat var matdags.

Vi låg ju och babblade och sen ville Oscar gå upp och dricka. Klockan var runt 1 eller närmare 1.30 men jag tänkte väl inte på det så uppe i varv jag var. Prata, prata, prata och så vart klockan 3.30 och jag var inte trött. Kände att sova var nog inte dagens grej, och startade TV:n medans Oscar somnade på två röda.

Men då fick jag ju snart tid till bloggar, heh. Så länge jag kan släppa min egna. Koka lite kaffe sen. Hoppa in i en dusch. Jag kommer bli människa även idag, yepp yepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0