Flyt och otur

Japp, bara för att jag tog med mig jackan när jag gick till jobbet eftersom det blåste och inte såg allt för trevligt ut, så var det superfint väder när jag väl skulle hem! Då önskade man sig nåt att kunna sitta ute på och njuta av vädret. Hade jag inte haft mamma i örat på vägen hem, hade jag hamnat på farmors balkongaltan.

Men, jag hade ändå tur med busskortet. Jag stämplade det det 16 april och det gäller i 30 dagar så idag var sista dagen. Flyt eller flyt? Ibland behöver även jag det.

Imorgon skulle vi åka vid 16. Det börjar 17 men mamma har med sig smörgåstårtorna och sådär, så hon tyckte det var bra att vara bland de första. Så nu får jag sätta mig och spela, det hinner jag ju inte imorgon, hehe. Sen är det ju Melodifestivalen som jag får se, om vi är hemma tills dess.

Anton ska ju med så han bestämmer när vi åker hem. Eller ja, mamma och Anders i alla fall. Vill vi stanna så tar vi ju oss alltid hem på ett eller annat sätt. Men, det är morgondagens funderingar.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag vågade inte chansa med mitt idag, så jag tog taxi iform av Andreas. Hade inga kontanter på mig så...

2009-05-15 @ 21:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0