En ny morgon

Jasas: Så brukar jag känna också, mest eftersom jag är ersättaren när andra är sjuka. Då är det ju oftast inte så lätt att vara sjuk om alla andra upptagna. Men ja, sällan nån annan behöver oroa sig för det.





Åh så mysigt, tänkte jag. Fåglarna kvittrar, det blir nog en fin dag. Sen kom jag på att jag öppnade aldrig dörren så fågelkvittret kom från TV:n. TIttade ut där det inte såg allt för kul ut. Skulle tydligen inte bli fint väder i helgen, men ändå. Jaja, så får man vara inne då, inte mer med det.

Så skönt när jag var så trött igår och trots att det blev ett Lost och sådär så somnade jag nästan direkt och sov såå gott! Kände mig riktigt utvilad trots att klockan var 8.21. Tänkte det var bäst att gå upp i tid ifall, ifall och bättre att inte sova hela dagen, speciellt om vi ska iväg sen. Yes, god morgon här!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Härligt att vakna utvilad, synd att fåglarna inte var utanför fönstret bara :(

2009-05-23 @ 09:36:03
Postat av: Jasas.se

Gott att sova redigt gott :D

2009-05-23 @ 19:41:34
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0