En ny lista

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Hah, ja. Ibland i alla fall :p

Har du sett din bästa vän gråta?
Ja.

Vilka vitaminer åt du när du va liten?
Fråga mamma.

Vad åt du senast?
Frukost, macka med skinka och gurka.

Har du fått någon komplimang idag?
Jag tror det? Hah, kanske?

Har du varit med i en rättegång?
Nej.

Är du polare med grannarna?
Nej, kan man inte påstå.

Vilka språk talar din mamma?
Finska, svenska, engelska, sen kan hon lite italienska och spanska, vad jag vet. Säkert mer ändå.

Vilka länder har du bott i?
Sverige.

Senaste piercingen?
Öronen, och bara öronen.

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Iiii.... Söndags?

Gay?
No sir.

Har du däckat/spytt för att du druckit?
No. No.

Har du äggat ngn?
Nej, jag är en snäll kicka, haha!

Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nepp, inte det heller.

Suger det här?
Nej då, this is fun.

Har du varit på stranden? 
Det har nog hänt, ja.

Har du haft en stalker?
Räknas Oscar?

Minns du din/dina musiklärares namn?
Nej. Om man räk... Nej. Bara den sista: Kjell.

Hur bra är din syn?
Beror på om jag har linser/glasögon på mig :p

Har du varit på ett party?
Jorå.

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Ehh, nej :)

Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
Beroende på din ålder: ställ dig i kö eller vänta några år.

Har du varit utomlands?
Om Finland, Norge och Danmark räknas, så ja.

Har du sett din bästa vän naken?
Jäss, mm.

Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
Har bara varit på tre, två som jag kan minnas.

Var är dina syskon just nu?
Skolan har slutat så fritids förmodligen.

Vad var den senaste drömmen du minns?
Uscha, helsnurrig (i natt).

Vilken tid gick du upp i morse?
9 :O

Vad ska du göra i helgen?
50-års firande denna helgen också.

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Jasså? Jag är här

När va du riktigt sjuk senast?
Jag är alltid sjuk. Men sjuk, dålig? Minns jag inte? Bra!

Vem är den senaste kändisen du tog på?
Farmor, hon är känd här i alla fall, haha.

Vad finns i din bakficka?
Papper från jobbet, haha.

Har du färglinser?
Nej, dom är bara med styrka.

Vad gjorde du kl 2 inatt?
Nanade.

Vad är det första du gör på morgonen?
Pratar eller kissar. Helst kissar.

Vad ska du göra efter det här?
En till lista


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0