En ny dag idag igen

Men vad är det för folk som sitter här och läser min blogg egentligen?! Har ni aldrig ätit falukorv med ketchup? :D Har ni inte ketchup på korven när ni äter det till mat? Med pasta eller mos, eller i bröd? För då kan jag förstå att ni tycker att det låter konstigt men inte annars. Så jag tycker absolut ni ska testa, det är smarrigt som attans!


Japp, en ny dag idag. Mycket funderingar som snurrar men inte lika många lösningar.
Jag hoppas att några timmar Sims ska kunna ändra på detta, annars har jag förhoppningsvis fått en trevlig spelstund. Och några barn, förmodligen.

Eh ja... Sovit gott, duschat och ätit frukost så dagen har ju börjat bra.
Kaffet ligger och skvalpar gott och vädret ser ut att spricka upp till det bättre efter regnet som varit det senaste. Skulle inte klaga över lite ljus och värme nu.

För övrigt sover småtrollen nu. Dom har varit uppe typ hela tiden sen i förrgår.
Tror det var några som uppskattade de nya grenarna, helt klart! Nu är det mesta borta, eller nermalet till sågspån, så nu kunde dom få vila lite, haha! Gullgrisarna mina.

Kommentarer
Postat av: chathrine

jorå här äts Leksand Knäckebröd med stekt Falukorv med. Inte med ketchup då. (huu)...fast vi äter mer Vika-bröd med hästkorv. (från Säter ju) Ja JAG äter inte kött förstås. haha. Men David. Fast som sagt nr 2 äts mkt oftare här. Är Säter Nationalrätt nästan. Vika-bröd, hästkorv och enbärsdricka ska man käka/dricka i Säter.

2009-05-06 @ 13:11:26
Postat av: Marina

hihi klart man äter ketchup till falukorv och pasta...

2009-05-06 @ 13:15:14
Postat av: Anneli

Ja kombinationen är inte okänd, men jag äter inte ketchup ;)

2009-05-06 @ 15:42:08
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: Jasas.se

Det var inte ketchupen + falukorven jag förändrades över.. mer ketchupen + falukorven PLUS knäckebrödet :P



Vi har ju hela sommaren framför oss.. så lite regn skadar inte. Har ju bara regnat några da'r.. HÅLL UT KICKAN!

2009-05-06 @ 17:04:38
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0