Det var inte jag!

Min dator vill att jag ska spela Sims, jag lovar. Det är inte enbart jag som gjort att jag varit så frånvarande. Jag har kunnat ha det som ursäkt, men jag har faktiskt försökt och försökt.

I... var det söndags? Månadags var det nog va? När blogg.se inte funkade alls. Jag kom inte in på bloggar och jag kunde inte logga in här. Läste det som inte var blogg.se och sen var det inte mer att göra.

Sen jobbade jag ju igår, och så var Anton här och sådär så så mycket hann jag inte förrän på kvällen, då vi i morse kom på att Oscar råkat rycka ut min nätkabel. Hela kvällen igår försökte jag komma runt på nätet men ingenting funkade, varken på Firefox eller Explorer, och det förstår vi ju nu.

Men nu kommer jag ju in, men nu har jag ingen lust, tss. Men jag ska sätta mig lite senare, för dom som undrar varför jag inte varit inne hos dom. Om nån nu undrar. Eller undrar var jag hållt hus.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag har saknat dig iaf! :D Men jag förstår... Är också Simsberoende i perioder ;) Och man får faktiskt inte blogga från jobbet, även om man hade kunnat ;)

2009-05-20 @ 13:29:41
Postat av: jasas.se

Jag ville ha massa mer att läsa ju :|

2009-05-20 @ 18:59:08
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0