Det måste varit ett skämt

Jag kan ju inte annat än skratta när Finland går på scen. Vad tänkte dom?

En snubbe på 50+ som tror han är 17. Och jag hade nog mer jämfört honom med Markoolio, speciellt när han har "snygga tjejer" som sjunger refrängerna. Påminde en hel del om Markoolio, tycker jag.

Men nej, det var ingen hit det heller. Ingen chock att vi inte vann.

Där emot så vet jag inte varför Norge vann? Inte heller vem som skulle vunnit istället. Ingen som jag kände var sådär WOW! Inte för att jag tittat och lyssnat så jättenoga heller, men ändå. Hade det var bra hade jag märkt det.

Sen måste jag säga att jag tyckte inte Sherly (stavas?) var jättebra heller, som kommentator.

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Jag blev paff över att höra och läsa om att Norge vann. Har inte hört låten (vad jag vet) men det känns inte som om det är så vanligt.. hahah.

2009-05-17 @ 20:22:43
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Jag gillar inte den struttande alfen från Norge... Men vad du klankar på Finland då?? ;) Jag tyckte låten var SÅ bra! Jasså, jag trodde han var 42? ;)Haha, smaken är som baken, som alltid ;)

2009-05-17 @ 22:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0