Det löser sig

Så, nu ska jag sluta gnälla :) Kom på att avslutar jag spelet är hela lägenheten förstörd. Men nu kom jag på att då den inte ändrats till lägenhetshus så är det lugna puckar.

Jag bestämde mig för att avsluta och sätta mig antingen här och surfa (läsa bloggar) eller kolla med Oscar om han kan slita sig från sin bror och se på Lost med mig.

Om han inte ringer sin andra bror och säger grattis, grabben fyller faktiskt 30 idag så då tycker jag man kan offra sig med ett litet samtal på dennes dag. Vi får se, helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Men vilken cirkus med lägenhetsbygget! Hoppas det löser sig iaf, för det var himla ambitiösa hus du byggt. Trist att ha slängt bort den tiden utan att få spela i dem...

2009-05-06 @ 20:20:27
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: Jasas.se

Herreguuuud - var det inte jobbig att sträckläsa allt? Blir du inte trött på mig och skriker "BAJS-JASAS" eller nå't? :)



Kul att se din nuna inne hos mig, i vilket fall. Sov så gott sötis!

2009-05-06 @ 23:14:11
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0