Det kan bli så också

Anneli: Haha jo dom är ju det! Trots att jag aldrig sett eller ens hört om en sim som ramlat ner från o-instaketad balkong? Tror inte dom kan det, men det var viktigt i alla fall!





Ja alltså sen var det ju lite lustigt (för att ha fastnat totalt på Sims) för jag kan ändå inte använda huset.
Det är 16 lägenheter och jag hade flyttat in två familjer, höll på med den tredje och innan ens en våning var fylld så segade det som attans! Gick inte att göra mycket, så jag fick lämna den idéen.
Men, jag byggde ett nytt med vår tvåa, fast bara totalt två lägenheter.

Sen hämtade vi Anton. Skulle upp och fixa mammas dator och tänkte följa med och se hans fotboll.
Dom var skapligt sena så vi hämtade honom och gick sen upp till fotbollen. Puh! Vi som inte varit ute på länge och så ha lagomt bråttom, det var ingen trevlig kombination. Men nu fick vi ju igång apostlarna igen!
Så vet man att dom funkar, eller vad Oscar kanske vill skylla på.

Och imogon kommer kanske mamma hit. Hon skulle flänga runt hela lediga dagen.
Lämna Anton på skolan så hon hinner åka till tandläkaren klockan 8. Sen ska hon hämta Anton innan 10 för då ska han till tandläkaren. Lämna honom på skolan igen, och sen hämta honom klockan 12.
Så jag sa att fick hon mittemellan tid, inte nog att åka hem eller börja handla, så kunde hon komma hit.

Ska faktiskt skicka ett SMS och säga att vi kunde ju hälsa på farmor också.
Fast hon är väl inte vaken vid den tiden, hähä. Eller säga att om hon är mitt i handlingen vid 12 kan vi ju hämta Anton och leka ute tills hon är klar. Eller här. Det löser sig alltid. Vi får se imorgon.
Nu, ska jag skriva ett grattis-inlägg och sen lämna (antagligen) bloggen för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0