Det blev en lång dag på jobbet

Anneli: Men, vilka muppar! Det ska ju vara tvärtom, att dom inte ger ut folk! Dessutom, så skulle dom nu hitta er kan dom inte bevisa om det är du eller Andreas som tankar (säger Oscar, när det gäller oss då) så då kan dom inte dömma. Å andra sidan, när jag tänker nu, så varför inte dömma båda? Jaja, i vilket fall så förstår jag och ja...Jag förtår, helt enkelt.





Jaha, så var jag hemkommen då. Har vart en mycket lustig dag idag, minst sagt!
Som vanligt händer allt som "ska" hända när båda cheferna är borta. Men vi fixar ju allt, hujedamig!

Slutade lite lustigt med att moster och hennes man kliver innanför dörrarna fem minuter innan jag slutar. Dom hade tänkt vänta om jag gick till 18.30 men istället blev det jag som fick vänta, hähä. Dom gick och tittade och jag hade ju inte bråttom hem eller så, så sen fick jag skjuts hem.

Och då, i bilen, fick jag veta att Oscar var barnvakt, haha. Mamma och Anders är på föräldramöte så vi sitter här och "väntar" på att dom ska hämta.

Så dumt bara, för jag var en snabbis på Lidl förut, och sen när jag kom så kom jag på att vi har ju ingenting alls färdigt som fem pers kan äta. Vi har rester från lunchen, varsinn liten portion liksom. Annars kunde vi ju haft middagen klar när dom kom för den ska dom ju äta när dom kommer hem.

Och så hade mamma trott att det skulle ta runt en timme på mötet, och det började 18. Så när jag kom hem för nån timme sen, tänkte jag att vi inte hann gå ner och fixa och så.

Men tji fick jag, för än han ju kvar och mamma har fortfarande inte hört av sig att dom är klara. Så visst hade vi ju hunnit. Men nu är det ju så att går jag nu, så kommer mamma ringa när jag kommer ner för trappen och säga att dom är på väg. Vi får väl se, kanske springer ner och handlar ändå.

Kommentarer
Postat av: jasas.se

Sånt är så typiskt, för det blir aldrig som man tänkt... ibland iaf :)

2009-05-20 @ 18:58:23
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0