Bara för att

Tjejor: Förlåt, men det är faktiskt så att jag gillar era bloggar mer än min :D





Jag funderar, när ska jag bli hungrig?

Åt frukost, macka, vid 9 och cornflakes vid 17. That's it. Bara för att jag skrev som jag skrev igår, hehe.

Samtidigt som klockan börjar bli så mycket så jag inte har ork eller lust att ställa mig och göra värsta festmåltiden. Och jag är fortfarande sugen på smörgåstårta. Kanske därför jag inte har matlust?

Får väl köpa lite grönsaker och göra sallad när vi handlat.

Eller som igår, knäckebröd med falukorvsskivor och ketchup, det gick ner utan problem!

Ne, får väl kanske höra med Oscar om han är hungrig också? Han har ju inte ätit mer än mig, liksom. Kanske kan vi hitta på nåt tillsammans. Eller ja, pizza kommer jag ju bara få som förslag.

Spelar ingen roll om den är köpt färdig eller fryst, pizza ska det va'.

Lite mer uppdatering, eller hur? Var så goda!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Alltid lika trevligt att höra från dig ;) Korta som lååånga uppdateringar ;)

2009-05-05 @ 20:43:05
Postat av: Marina

kram

2009-05-05 @ 22:31:37
Postat av: Jasas.se

Uuuuuh, det lät inget vidare med knäckebröd med falukorv + ketchup på - MEN! ..jag har aldrig smakat det så jag ska ingenting säga :P



Ja men jag tycker om din blogg så se till att skriva, quinna!

2009-05-05 @ 22:43:58
URL: http://jasas.se
Postat av: Annika

Hehe vilken rolig blandning, knäckebröd med falukorv ;P Kanske är gott - jag har aldrig provat så. Kanske ska prova det nu i veckan, är det något du rekommenderar?

2009-05-06 @ 10:35:01
URL: http://anniia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0