Ännu mera Melodifestival

Chathrine: Jag sa faktiskt det till Oscar, men han tyckte det var en bra ursäkt att slippa :p Men baket springer ju inte iväg, så det blir bara till en annan dag.

Anneli: Jag hade faktiskt hoppats på mer från Finland, den var inte alls så bra som jag trott. Inte dålig direkt, men inte så bra. Men den förtjänade absolut inte en sista plats, heller.





Jag hittade Finlands bidrag, med video och inspelad då. Kändes bättre, lät det så här på TV:n också? Eller lyssnade jag dåligt? Nu känns den mycket, mycket bättre. Är det samma låt?




Sen tyckte jag Englands låt var värdelös. Hon bara tjatade och tjatade och det tjöt i mina öron när hon sjung, huga! Oscar skrattade när jag stängde av ljudet på henne, det gick inte att lyssna!! Ändå låg hon i toppen.




Men dagens låt blir nog ändå When You Say Nothing At All, tack vare Danmarks bidrag som Ronan då skrivit. Och Baby Can I Hold You och Life is a Rollercoster och sådär. Nostalgi, oh yes.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Nej! Det ÄR inte samma låt! Videon är sorglig, sådär destruktiv som jag älskar! (HIM!!) ;D Men när lättklädda tjejer står och skrålar med stora leeden på läpparna - NEJ! Haha, de röstade inte på Jade, de röstade på Andrew - men han var inte riktigt på rätt forum med sin musikal/disney-wannabe låt. ;)

2009-05-18 @ 12:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0