Vilken siffra "betyder mest"?

Det här med besökare tycker jag är ganska intressant faktiskt. Det varierar väldigt mycket och nu var det länge sen jag var inne och kollade (innan idag då) för det känns inte så noga längre? Och så såg jag att det pekar faktiskt rätt uppåt. Sen vet jag ju inte om det är samma besökare, men jag tror ändå inte det. Inte många gånger i alla fall.

Men så funderar jag när jag ser att jag en dag har haft 19 unika besökare men hela 78 träffar. Alltså det är 19 olika IP-adresser som varit här, och antingen är det nån som varit inne 60 gånger eller så ligger det spritt på olika. Och så börjar jag fundera, vilken siffra "betyder mest"?

Visst är det kul om man har 100 eller 1000 besökare. Men att man har så många som kommer tillbaka, är inte det roligare? Att dom inte hittat Bloglovin' och går in gång efter gång för att hitta sig en uppdatering. Som denna dagen, jag betvivlar faktsikt att nån varit inne 60 gånger (möjligheten finns, men jag tror inte).

Sen är det ju antalet kommenterande (inte kommentarer, även om det också är kul men det är mer som träffar, kommenterande är unika besökare) som är det absolut roligaste. Hur många har kommenterat idag, oj såppas men SÅ många kommentarer! Det är underbart, för det mesta.

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Här är en som INTE använder sig av bloglovin så jag klickar mig in på din sida varje gång jag sätter mig vid datorn. Det blir ett X antal gånger om dagen :P

2009-03-02 @ 18:23:51
URL: http://jasas.se
Postat av: Chathrine

Oj, sånt kollar jag knappt. men på wordpress startsida får man alltid upp ett diagram. Och det är ca 160 tittar/dag har jag sett i snitt. Men jag bryr mig ju inte i alla dem - är ju dem som kommenterar som betyder.

2009-03-02 @ 21:16:13
URL: http://snovit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0