Var han kanske inte så duktig

Oscar sitter och pratar/spelar med sin kompis. Jag antar att hans kompis ber honom fråga mig nåt för Oscar säger "Men du kan ju fråga mig om stolarna" och sen uppstår detta samtal:

- Men du kan ju fråga mig om stolarna. (till Filip)
- Vilka stolarna?
- Baslåda på ryggen? (till Filip)
- Gamestolarna.
- Vilken av gamestolarna? (till Filip)
- Kontorsstolen, eftersom den hade baslåda på ryggen.
- Har kontorsstolen baslåda på ryggen?
- Ja, så då kunde han ju inte fråga dig för du visste ju inte.

Jag pratar alltså emellan Oscars samtal med Filip, eller snarare samtidigt som Filip (allt för att göra det så jobbigt som möjligt?) och med Filip, fast genom Oscar typ. Och så var han kanske inte så duktig på vårt sortiment som han trodde (handlade alltså om Jysk stolar) och det var lite kul.

Tråkigt där emot att eftersom dom utgått nu så finns dom inte med på hemsidan. Ganska korkat faktiskt, för nu tänkte jag ju kolla vad dom kostat innan och kostar nu, sånt kommer man inte ihåg när man varit ledig så länge. Men det kunde jag ju inte.

Kunde ju lika gärna varit en kund som fått tipset från en bekant "Köp Las Vegas på Jysk, skitbilligt och bra stol!" och så tänker dom kolla på hemsidan och undrar varför den bekante ljugit, det finns inget som matchar sökordet "Las Vegas". Domt, domt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0