En lång lista igen

Vad heter du?
Det borde alla veta efter alla dessa listor som börjar med denna frågan, men Jenni.
Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
Har inga byssor på mig, hihi.
Vad lyssnar du på just nu?
Våra Bästa År och Oscars datasurr.
Vad gjorde du igår kväll?
Var och hälsade på min mami.
Vad var det sista du åt?
Macka med kalkon. 
Hur är vädret hos dig just nu?
Mulet och tråkigt. 
Vem var den senaste personen du pratade i telefon med?
Mami tror jag, om... Nej, Anders var det.
Vad är det första du lägger märke till hos det andra könet?
Oftast kläderna, sen frisyren, sen hur allt "passar".
Hur mår du idag?
Jag mår pra.
Vilken är din favoritdryck?
Vatten, bara vanligt vatten.
Favoritdryck, alkoholbaserad?
Cider och liknande.
Favoritsport? 
Curling och Sppeedway.
Vad har du för hårfärg?
Lite röd-aktigt och i färgningsbehov.
Vad har du för ögonfärg?
Gröna får jag nog säga.
Soluppgång eller solnedgång?
Solnedgång är väl mysigast, men uppgång är väl bäst för då börjar dagen.
Antal syskon och deras ålder?
Ett styck litet, blir 7 i juni.
Favoritmånad?
Februari, tihi.
Favoritmat?
Köööött...!
Senaste filmen du såg?
(Början på) Yes Man. Senaste hela var Patrik 1,5.
Favoritdag i veckan?
Kommer väl gå tillbaka till fredag.
Favorithobby?
Blogga. Och Sims, hah!
Är du för blyg för att bjuda ut någon?
Den jag vill bjuda ut har jag inga problem att bjuda ut, hah!
Favoritlåt?
Finns alldeles för många.
Sommar eller vinter?
Sommar, tack.
Förhållande eller One-Night-Stand?
Hmm... Förhållande, I think. Hah.
Choklad- eller vaniljglass?
Choklad, gärna med chokladkross. 
Hur bor du och med vem/vilka?
Bor i lägenhet med Orris och trollen.
Vad läser du för böcker?
För lite? 
Hur ser din musmatta ut?
Har ingen vanlig mus, på denna.
Favoritsällskapsspel?
Hmm, dom flesta "vanliga".
Favorit data/tvspel?
Guess: Sims!!
Kan du nudda din näsa med tungan?
Yess box.
Kan du korsa ett öga åt gången?
Tror inte det, tänkter inte försöka haha!
Är du romantisk?
Mjaa, jorå. Lite i alla fall.
Skulle du själv säga att du är lycklig?
Ja, djupaste innerstinne till utkanten av allt som spretar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0