Vill säga massor

Jasas: Ja, vi räknade bort allt som skulle kunna hålla en månad, som man kunde frysa in då. Men jaja, i vilket fall är det ju betydligt billigare att handla på Willys så det blir ju absolut att försöka handla där minst en gång i månaden!

Anneli: Jo visst är det bra kött där också, men om man jämför priserna (på i alla fall nötfärsen, men jag skulle väl tro resten också) så är det ju stor skillnad. Har så sett aldrig tänkt på att kolla vad för skillnad det är på Ica och Lidl, på just färs då. Men absolut, det är på tiden att sluta tro och börja kolla fakta!





Tjollahopp tjollahej, leverpastej!
Hah, känns inte som jag har nåt att säga men vill säga massor. Går ju tyvärr inte riktigt ihop.
Så ne, gotta go then...

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Men vad köpte ni nu sist som blev för så mycket pengar om det bara var för en vecka? Jag blir fundersam :P Ja, Willy's is the best.



Är Citygross bra? Eller hade ni inte det? Eller vart läste jag det? Det ska öppna här nu i mars iaf :)

2009-03-05 @ 12:30:45
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0