Jag lipar

Alla som är tjejer, eller har tjejer, förstår hur det är under "den veckan i månaden". Och alla vet ju nåt som händer som är lite jobbigt både för tjejen och partnern. Humöret, värk, sug och så vidare.

Denna veckan har jag kommit på vad som toppar listan. Jag är så känslig! Lipar för minsta lilla, hah! Senaste nyss när Magnus fick stående ovation av juryn! Haha, och här sitter jag och lipar.

Eller här om dagen såg vi på Jericho och då var det lite bråk och grejer, en som fick göra nåt drastiskt för att överleva och "I hope it works, I've never tried before" och funkade det inte skulle allt vara kört för honom och hans liv. Och då kommer hela staden för att hjälpa till, no strings attached. Och jag lipar.

Och en kväll låg vi och skulle sova, Oscar hade typ somnat. Och jag börjar lipa för... Ja, jag vet inte ens? Av lycka kanske? Eller av PMS, men tårarna flödade där mitt i natten i alla fall, haha!

Så nu hoppas jag att resten av veckan går fooort så jag kan få bli mitt gamla, sura jag igen. Enough with the tears.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Sån är jag också emellanåt. Lite knepigt.

2009-03-14 @ 12:54:02
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: Jasas.se

Jag är nog lite speciell för jag märker ingen skillnad förutom att jag kan bli liiite irriterad och alltid så grymt sugen på choklad - men det är allt!

2009-03-14 @ 13:30:34
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0