Tjuter av skratt

Måste bara skriva en grej som stod på GP:s förstasida idag, God morgon! som dom har, med en lite notis eller vad man ska säga. Kanske nån som hört det innan, mamma hade hört det på nyheterna eller nåt?

I vilket fall så satt jag på toa i morse och Oscar skulle läsa GP under tiden han väntade på mig. Sen hör jag hur han tjuter av skratt och jag upplyser honom om att han läser GP, inte en serietidning.
"Jaa, men du måste läsa det här sen!!":


En man i 20-årsåldern greps på torsdagen men stulna kläder när han gick ut från en sportbutik i Trollhättan. Mannen hade gått grundligt tillväga. Han klippte loss plaggens larmbrickor, och satte på sig kläderna, rapporterar Sveriges Radio Väst.
Men var skulle han göra av larmbrickorna? Han lade dem i en ficka - och fick larmet att tjuta när han lämnade butiken.

Källa: GP

Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha, ja, han tänkte inte så långt ;p

2009-03-14 @ 23:44:44
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: Marina

hahaha!! klockrent

2009-03-15 @ 13:54:59
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0