Tjatar om Melodifestivalen

Och när jag ändå tjatar om Melodifestivalen kan jag lika gärna fortsätta. Med förslagsvis dom två ESC låtar jag tyckt varit bäst så länge jag kan minnas. Det är bara dom två jag kommer ihåg ens, och som jag verkligen gillat.




År 2000, Norges bidrag. Jag var 11, det säger väl allt?
Minns att jag efter stod och försökte lära mig dansen och sjöng med, haha!




År 2001, Estlands bidrag (som dessutom vann).
Jag var den enda i sällskapet som tyckte den var SKITBRA! Sen vann den, hah!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Charmed minns jag med, och den gillade jag! Är enda samlingsskivan jag har. Men det är för att jag älskade bidraget med Brainstorm från samma år. :)

2009-03-15 @ 00:28:16
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: Anneli

host host... enda köpta samlingsskivan alltså ;p

2009-03-15 @ 00:28:56
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0