Tidsinställa när inläggen publiceras

Jag skulle vilja ha så man kunde tidsinställa när inläggen publiceras. Då kunde man spri ut inläggen lite under dagen, istället för att man skriver fyra inlägg på en kvart.

Har jag inte bloggat på hela dagen kommer jag på massa saker när jag väl skriver här och dels vill jag inte skriva så långa inlägg (vilket jag vet att jag gör ibland) och dels så tycker jag kanske inte att alla ämnen hör ihop, då delar jag hellre på dom så det inte blir så snurrigt - hoppas jag.

Så jag tycker blogg.se kunde lägga till det som en tjänst, med tanke på allt strul som är. Fast, då skulle det nog bara bli ännu mer strul. Stryck detta sista stycket, tack.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Så kände jag efter midnatt igår när jag skrev mina inlägg där med några minuters mellanrum ;p Så jag röstar för den tjänsten också :D

2009-03-14 @ 23:45:49
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: Annika

Det där har jag också funderat på. För hur kul är det när man är inne i skrivandet och publicerar ett inlägg och två minuter senare kommer ett till. Hann det hända så mycket under de två minuterna..

2009-03-15 @ 11:35:22
URL: http://anniia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0