Spännande pännande

Jasas: Nja, inte direkt men det är ju mitt fel och jag visste om det. Men, det beyder hårdare tag denna veckan, eller hur?





Tänkte precis på det nu när jag skrev till Hanna. Om jag kommer ut på daglig promenad denna veckan och sköter maten och tiderna ska det bli spännande att jämföra hur det går veckan därpå när jag jobbar varje (var)dag. Och så klart försöka tänka på det med mellanmål och sånt då också. Spännande pännande.

Annars är det bra att ha en liten dator också. Kan man ha den bredvid på databordet. Väntar på att hon ska tjäna pengar så hon kan köpa en klädbutik (jag kan ju inte göra små, lätta saker, nej jag bygger megabutiken som blir skitdyr, jajjemen!) och tjäna pengar i/från den. Så nu är det äta, sova och jobba som gäller för henne typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0