Punkt för dagen

Chathrine: Ne, det var så jag menade också. Att det är ju dom som kommenterar som är viktigast.

Jasas: Nej precis! Vet inte vad normal är, men jag är det inte och vill inte vara det heller!





Bah, jag är så kissnödig! Jag har druckit vatten som jag vet inte vad idag. En halvliter till varje mål mat (tre alltså) och en liter nu på kvällen. Men så började jag titta på Stepford Wives så jag ... och där kom reklamen, hah! Skulle sagt i alla fall att jag skulle kissa och så i reklamen, och sen ta med mig datorn till sängen eftersom jag inte orkade flytta på laddaren.

Så det har jag gjort nu. Och plockat undan middagen. I nästa reklam blir det ut med linserna och så är jag redo för natti natti. Ska ta tag i det där Sims spelandet så snart jag är klar här. Fastnade en liten stund till med Jasas-Hanna på MSN igen, men det är heeelt okej. Så jag svamlar. Så här sätter vi punkt för dagen, skrivs imorgon igen! Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0