Nu är här god morgon

Anneli: Jag vet inte? Aldrig känns det som nu...

Ann-Sophie: Jaa verkligen, ingen mer snö här nu, tack!

Jasas: Nej jag vet inte, handlar väl mer om att tjäna pengar skulle jag tro. Så tråkigt bara. Fast nu kan man ju förstå när man ser finalen varför dom låtarna som är med kanske inte är världsbäst, för det har inte varit så mycket bra i delfinalerna. Men men...





Nu är här god morgon och jag är så trött!  Vill somna om några gånger till. Kanske blir senare (om/när Oscar åkt) annars blir det ikväll. Lär ju somna gott då i vilket fall. Men det är ju inte så kul att gå runt som en zobie hela dagen, så vi får se. Tänkte förut att annars får man väl gå på en promenad men kändes som det bara skulle förvärra, hah!

Ska i alla fall gå och väga mig när Oscar är klar på toaletten. Typ nu då. Inte för att jag tror att det hänt nåt men det är ju kul att dokumentera det ändå. Det är ju bara mitt fel vad sm än händer, så ja. Sen blir det Sims. Jag har verkligen fastnat nu. Mest för att jag kom på "nya" sett och sådär, och inte gamla vanliga spelningen. Så, kanske see you later?

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Hoppas det gick bra på vågen :D

2009-03-09 @ 08:22:08
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Sims! Kolla in min mini-herrgård på bilddagboken. Är ju bara en kvinna med hund som bor där så... Dobermann såklart :D Ska umgås med dem senare, har en del plugg att ta tag i först... :p



Och ja, egentligen skulle du skriva upp vikt och mått på ett papper så du kan se utvecklingen sen, då blir man mer motiverad också! :D

2009-03-09 @ 14:14:19
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: Ann-Sophie

Här har du en zombie till :P

2009-03-09 @ 15:36:07
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0