Nästa vecka typ jobbar hon inte för Jysk längre

Jasas: Aww, du är så söt!!! :D You make me haaaaappy, when skies are blue...





Så, nu har jag sagt det viktiga, hah.
Kom hem för typ en timme sen men har gjort annat här vid datorn. Letat bur, kollat lite på SCAFs hemsida (SvenskaChinchillaAvelsFörbundet) när jag ändå var i farten - och lite sånt. Minns knappt vad jag gjort, hah.

Har i alla fall haft en bra dag på jobbet, även om jag var trött mycket och ofta. Flamsat med Malin en hel del, tingeling. Så trist, nästa vecka typ jobbar hon inte för Jysk längre. Det är så man fäller en tår.

Men nu ska jag läsa bloggar, riskerar att läsa baklänges (bättre först, sämre sist) för det är så trist när jag inte hinner med mina favorit bloggar. Och det är en del inlägg, så bäst jag börjar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0