Mellanmålspaus

Mellanmålspaus. Behöver lämna spelet lite och aktivera hjärnan påp annat sätt, hehe. Sen ska vi ut och promenixa. Blir en kortis men bättre än inget. Och så vägen om Lidl på vägen hem för lite nyttigt och lite gott. Risken finns bara att jag måste gå förbi Ica också. Är så himlans sugen på vitlöksdip (sån färdig) till gurka och morot och har varit hela veckan.

Just på den också. Men inget under veckan, nono. Har sparat det till helgen så jag har varit så duktig så! Typ. Men då är det allt på tiden nu. Gott att ha nåt till Melodifestivalen ikväll, om jag kan hålla mig ifrån lösgodiset?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Lite gott måste man få unna sig ibland :D

2009-03-07 @ 20:57:46
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0