Krypa till korset

Frågade Oscar hur länge dom skulle spela och han svarade länge. Och eftersom han spelar med både lillebror och storebror så tänkte jag att jag går och lägger mig i sängen så länge, trött som jag är.

Och när jag börjar dra min kabel hör jag att han börjar avsluta och sådär. Nånstans har planeringen gått fel för jag kan inte fortsätta här om han kommer och lägger sig.
Eller kan och kan, men då vill han se Scrubs eller nåt, och tycker jag är tråkigt om jag sitter här.

Så antingen skulle jag fejk-lagt mig tidigare för att han skulle komma och titta Jericho med mig då, eller så skulle jag suttit uppe längre så han kunde spelat mer.

För ja, han sa god natt till dom för att gå och lägga sig med mig. Även om han kanske skulle säga själv att han är trött och sådär, men hade jag suttit uppe hade han gjort det.

Nu får han krypa till korset hos bröderna. "Nee men asså grabbar, flickvännen skulle inte sova riktigt än så jag kan spela lite till, he... He... host" - och då har dom lagt ner, hah!

Ja, jag är elak.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Retas lite måste man väl få göra? ;)

2009-03-14 @ 00:19:36
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0