Jag kände mig så snygg och sexig

Jag minns inte allt vad jag drömt i natt, men mycket har det varit.
Vi var på nån konstig resa eller nåt och jag var jättearg på Oscar. Och han var sur på mig eftersom jag höll i Metro, han fick aldrig läsa utan bara sitta och ha tråkigt. Jag tyckte att han kunde ju minsann tagit sig en egen tidning då, men nej han tyckte vi skulle ha en gemensam (som jag tog). Så det har vi bråkat m i natt.
Fortsatte när vi kom hem sen, smällde i dörrar och hade oss. Fast för en gångs skull var vi faktiskt hemma. Annars brukar jag drömma ihop flera olika ställen, oavsett om vi är hos oss eller hos nån annan. Men i natt var vi verkligen hemma hos oss. Det var lite kul.

Tråkigt var dock, att jag har inte borstat håret sen jag duschade i fredags. Och då borstade jag det innan duschen. Och i drömmen hade jag såå snyggt hår, haha! Var väl så sett lite klippt på ett annat sätt också, men jag hade inte borstat det där heller. Och jag kände mig så snygg och sexig - bara på grund av håret liksom!

Sen vaknade jag tillverkligheten och möttre detta i spegeln:



Not so damn hot, ser mest oborstat ut, haha!

Kommentarer
Postat av: Marina

tycker du är söt :)

2009-03-01 @ 15:22:22
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Jasas.se

Alltid lika söt :D

2009-03-02 @ 10:33:44
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0