In rutinerad, lite roligt det där

En annan grej jag kom att tänka på sen då.
När han kom med bollarna sa jag att han skulle lägga dom i sängen. Och så utbrister han "På min sida?!"

Här om dagen när vi skulle äta satte han sig på "min plats". Vi har egentligen inga platser så, mer än att vi sitter ytterst på bordet. Men det senaste har vi, typ, haft platser.

När jag frågade hur det kom sig att han skulle sitta på den sidan då svarade han att han inte vill att vi ska få sånna in rutinerade platser, och sitta lite var vi vill.

Men inte med sängen. Oh no no. Han har sin sida och gud förbjude att han skulle ligga på den andra. Trots att när han ligger där knör jag ut honom, men inte på andra sidan.

Men den sidan är hans, det bara är så. In rutinerad till benmärgen. Men inte vid matbordet. I soffan har vi lite så också, då blir han chockad om jag tar "hans plats". Lite roligt det där.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha, vi har våra bestämda platser ;)

2009-03-14 @ 00:20:31
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0