Hur blir man mest aktiv?

Okej okej, det blev ett inlägg till. Men jag blev lite nyfiken.
blogg.se's startsida kan man hitta de mest besökta, de mest aktiva och de senaste kommentarerna. Och så blev jag lite nyfiken på delen, de mest aktiva. Hur blir man mest aktiv?
Så jag gick faktiskt in och räknade antal inlägg dom 20 skrivit idag. Och hur många jag skrivit idag. Man kan säga att jag lätt kom fram till att det handlar inte bara om antalet inlägg (på en dag i alla fall).





Listan blev så här:

1. 3 inlägg
2. 6 inlägg
3. 5 inlägg
4. 3 inlägg
5. 4 inlägg
6. 11 inlägg
7. 12 inlägg
8. 10 inlägg
9. 6 inlägg
10. 3 inlägg
11. 2 inlägg
12. 8 inlägg
13. 2 inlägg
14. 4 inlägg
15. 2 inlägg
16. 6 inlägg.
17. 3 inlägg
18. 5 inlägg
19. 4 inlägg
10. 3 inlägg

Jag: 11 inlägg


Det var alltså en som skrivit ett inlägg mer än mig, en som skrivit lika många. Av 20. Och några med 2, 3 eller 4 inlägg "bara". Fast bara är väl okej här, när man ska vara mest aktiv?
Men jag kan tänka mig att det handlar om över lag, och hur mycket bilder eller filmer man lägger upp och hur många som kommenterar och sådär. Eftersom Kenza och Stina-Lee ligger ett och tvåa.
Men ja, det var lite kul bara.

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Fortsätt i detta tempot.. älskar dina uppdateringar ^^

2009-03-03 @ 07:40:01
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0