En liten tvångstanke

Jag har kommit på att jag har en liten tvångstanke.

Jag försöker att låta bli att skriva smilies i min blogg. Dels tycker jag det ser så konstigt ut (förutom dom små gubbarna som typ Hanna och Malin har, dom är söta!) och så "tycker jag inte om" det, typ.
Men sen är det också det med tvångstanken:

Skriver jag till exempel med nån på MSN så har jag skrivit en smilie måste jag skriva en till i samma "text". Om jag inte skriver typ "Haha! :D" - men är det längre är det ett måste.
Samma i SMS. Minst två smilies, helst i ordningen text-smilie-text-smile-text.

Kommentarer
Postat av: Anneli

LOL :D räknas det som ett haha med en smiley efter?? fniss

2009-03-16 @ 21:51:59
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0