En liten lista

Hittade mig en liten lista:


Nuvarande besatthet?
Blogga! När, var, hur som helst och om allt hela tiden.

Vad har du på dig nu?
Gråa bralls och en blå tröja med Suomi-text.

Tar du tupplurar?
Försöker låta bli men i perioder händer det. Annars sover jag (på natten).

Vem kramade du sist
?
Orris, liten stunden sen.

Vilka är de finaste orden du vet
?
Hmm oj... Tack, kan man svara det?

Vad blir det till middag?
Den som visste det...

Vad var det sista du köpte?
Gott till gårdagskvällen.

Vad lyssnar du på just nu?
Senaste Grey's Anatomy avsnittet.

Favoritväder?
Soligt och varmt, med lite bris. Mm-mm.

Vad skulle du döpa eventuella döttrar och söner?
Det får vi se om/när den/dom kommer!

Vilka är dina bästa redskap?
Mina händer, they can do magic.

Säg något till den person som taggade dig.
Ehh, what..?

Favoritresemål?
Suomiland!

Nämn några saker du inte kan vara utan?
Kärlek, glädje, umgänge.

Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu?
Kläderna i garderoben..? Hah!

Om du förvandlades till en känd person av motsatt kön, vem skulle det vara?
Lasse Kronér.

Om du kunde åka varsomhelst i världen i en timme var skulle du åka?
Heikkis stuga.

Vem skulle du vilja fastna i en hiss med?
Oscar.

Favoritlukt?
Sommarregn.

Jag utmanar:
Jasas, Anneli, Chathrine, Marina, Ann-Sophie
och den som vill göra den, och kommer tillbaka och talar om att den är gjord.En

Kommentarer
Postat av: chathrine

okejrå!

2009-03-22 @ 13:48:58
Postat av: Ann-Sophie

Jag ska göra den snart! :)

2009-03-22 @ 18:24:13
URL: http://pontiacpower.blogg.se/
Postat av: Anneli

Får se när jag orkar ta mig an den. Kram!

2009-03-22 @ 20:58:40
Postat av: Jasas.se

Nu så :)

2009-03-22 @ 21:06:15
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0