Det är måndag idag

Ja just det, det är måndag idag, hah. Så kul att både Jasas och Marina kommenterade nåt om det.
Dels för att jag det senaste varit lost i veckodagar när jag inte har nåt mer än söndagar att gå på. Det kan vara vilken dag som helst, jag är ju "ledig" ändå.
Och dels för att jag igår kom på att shit, det var ju söndag! Är helgen redan slut? Är det så här dom känner som jobbar måndag-fredag och sen när helgen flyger förbi?
Ja det vet jag väl, så var det i skolan också. Men jag har lite tappat den känslan när jag jobbar ibland några dagor (hah, dagar kanske?) i veckan och ibland helg.

Men, idag är det måndag, no doubt about it.
Vi ska snart äta lunch. Köttfärsbiffar i tomatsås(?) och potatis. Oscar som hittade receptet igår men så blev det så sent. Och jag som var sugen på potatis så då blev det inte pasta.
Jag sa till honom strax före halv att vi snart skulle börja med maten och han tyckte det var kansigt och vi kan ju inte göra mat före 11! Men än är det inte klart på en stund, och klockan är 11.
Tar ju lite tid att skala tatis och sådär. Så det blev lagomt. Och jag har dessutom inte ätit frukost än så jag börjar bli hungrig, ala perfecto med mat nu då.

God morgon! ...eller lunch/förmiddag - om man så vill.

Kommentarer
Postat av: Marina

hehe.. ja man kan bli lite veckovill.. dagvill ;) när det inte är jobb varje vardag..

Kram :-)

2009-03-23 @ 11:20:56
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Jasas.se

Jag ska snart börja med lunchen här.. sen lunch idag, brukar ju äta 11.30-12 :P

2009-03-23 @ 11:40:14
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0