Dagens ungdommar

Jag glömde ju att jag skulle gnälla över fjortisen i morse!

Jag stod i busskuren och plötsligt så börjar det lukta starkt av cigarettrök. Blä, blä. Började titta på dom där ute men ingen rökte. Inte stod i öppningen, var kom det ifrån liksom?

Sen ska jag se om nån står på andra sidan kuren eller nåt, och då ser jag att det står en tjej inne i busskuren och röker! Det duggade ytte-pytte lite, men hon ville väl inte förstöra sminkningen.

Och hon hade två påsar som stod på bänken, men dom hade ju inte försvunnit om hon tagit två steg ut så hon åtminstonde kunde blåsa ut luften utanför kuren.

Så jäkla respektlöst och jag blir så sur! Dagens ungdommar säger jag bara, som den pensionär jag är!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Sånt är så störande!

2009-03-03 @ 21:04:31
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0