Bara för att vi flyttade

Annika: Njae, men man hinner tänka mycket på två minuter, haha!

Jasas: Ja absolut!!





Usch så läskigt att sitta vid den stora datorn, haha! Tangenterna är så stora och man får trycka så värst för att få ner dom. Och skärmen ska vi inte prata om, så stooor! Typ dubbelt så många tum på denna än den lilla (runt 19 på denna och runt 8 på den andra) så det är rätt stor skillnad.

Håller på att föra över bilder också. Har inte lagt in på denna på länge, så 389 (nej, jag har inte lika mycket intressant att fota som andra) bilder blev det. Tänkte att det nog tar sitt lilla tag så jag kunde blogga lite under tiden. Ska hitta på nåt i PS tänkte jag, fick sånt sug! Bara för att vi flyttade, hehe.

Och ja, jag tog bilder. Men dom kommer nog sen. Antingen fixade i PS (alltså inte mer än att två bilder sitter ihop eller nåt) och här ifrån eller från lilla datorn sen när jag hamnar där. Herre gud vad gamla bilder, haha! Från kalaset, det var ju evigheter sen! Och så "allt" som hänt sen dess.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha, är det inte alltid så?

2009-03-15 @ 13:28:35
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0