Är ju inte den som är den

Anneli: Ja nåt måste det ju vara när den kostar nästan 200.000 svenska kronor ordinarie pris!
Haha, ja! LOL :p Typ...

Ann-Sophie: Aww, vad gulligt! Vad vore jag utan mina läsare liksom?





Skit och pannkaka.
Jag är egentligen skit trött men har "så mycket" att göra här. Det är ju egentligen valfritt men jag vill liksom ha klart alla bloggar och så innan jag säger natti natti.
Och så tänkte jag att eftersom jag börjar klockan 10 på onsdag och torsdag så det är ju dumt om jag sover hela dagen imorgon så jag inte somnar imorgon kväll. Yes, fine. Inga problem när jag är så trött som jag är.

Förutom att hjärnan kom på att heey, du börjar ju super sent imorgon så vi kan vara uppe sent! Och jag är ju inte den som är den så jag lyssnar ju på hjärnan och tänker samma.
Jaja, upp kommer jag ju alltid och kaffe dricker väl workshopparna så det får man väl göra också. Det löser sig alltid. Nu ska jag bara komma ihåg vem jag skulle skilja mig från för ett tag sen? Nån som minns? Hjärnan? Huvudet? Magen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0