Am I a bad mother?

Det är lite roligt, Oscar sa för ett tag sen "Jag tror det är nån trött som sitter och äter nu" och jag vet att jag dukat undan så han pratade inte om mig. Så jag vände mig mot buren.
Där sitter Belinda med nästan stängda ögon, öronen hänger bak och hon bara sitter tillräckligt för att nå matskålen och maten. Varför äter man när man är så trött?

Fast å andra sidan är jag inte mycket bättre jag. Dom kanske ärvt det här med måste-göra-saker-innan-jag-vaknat-ordentligt från mig? Am I a bad mother?
Bland det första jag gör på morgonen är att kissa. Och jag kan nog säga att 1 av 14 gånger har jag öppnat ögonen ordentligt innan jag sätter mig på stolen. Resten är dom stängda eller kisande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0