Vad vet du om din pojkvän?

Vad vet du om din pojkvän?

Vad heter han: Oscar Lindeberg.
Vad har han för favorit färg: Röd till det mesta, skulle jag säga.
Vad har han för ögonfärg: Jätteblå!
Klädstil: Jeans, t-shirt och nån tjocktröja.
Har han färgat håret någon gång: Nej, det vad jag som gjorde det :p
Har han klippt sig någon gång: Japp, både han och jag och andra.
Har han piercat sig: Nej, inga andra hål än dom naturliga.
Har han tatuerat sig: Icke det heller.
Dricker han: Mjölk eller oboy.
Röker han: Nepp, gör han inte.
Snusar han: Inte det heller, nej.
Vet du vad hans ex heter: Fanny.
Vad heter gatan han bor på: Han bor inte på en gata, han bor på en stig.
Vad heter hans föräldrar: Annika och Janne.
Vad har han för mobil: Nokia N95.
Vad vill han bli när han blir stor: Elektriker, än så länge.
Har han någon/några systrar: Två storasystrar och en lillasyster.
Har han någon/några bröder: En storebror och en lillebror.
Vad är hans favoritmat: Lappskojs!
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Köpa dataprylar och hemmabiosystem.
Vad brukar han göra på sin fritid: Sittada vid sin dator och spela, surfa, prata med sin bror.
Vad har han för musiksmak: Lite åt den rockiga hållet.
Hur träffades ni: Genom Lunarstorm.
Hur gamla var ni då: Ett par veckor innan vi fyllde 17 och 18.
Vilken klass gick ni i: Han hade hoppat av media och praktiserade, jag gick i ettan.
Vad påminner dig om honom: Oj, allt? Vet inte nåt som bara sådär säger "Oscar".
Vad var det första du sa till honom: Förmodligen hej, och att han hade lovat mig en kram sen tror jag.
Vad var det första han sa till dig: Han sa nog hej tillbaka och typ "ja just det" eller nå.
Vad brukar ni oftast skicka sms om: Allt möjligt, vi skickar massa SMS.
Är han beroende av någon/något: Mjölk, spela och moi (I hope).
Vad kallar du honom: Älskling för det mesta. Orre-Borre, Jokkmokk, hmm ja kommer inte på mer nu.
Vad kallar han dig: Älskling står högst på hans lista, ja.
Idrottar han: Nej, inte mer än nu när vi ska börja promenera.
Vad har ni gemensamt: Mycket och ingenting, eller ja haha, inte riktigt så.
Hårfärg: Lite brunt, med vita "slingor", hehe.
Vad har han för sysselsättning: Han ska plugga färdigt gymnasiet på Folkhögskola till hösten, nu är det sommarlov.
När fyller han år: Dagen efter mig.
Vilket år är han född: 1988.
Gillar du honom: Ptja, lite kanske :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0