Dagistanten

Spider: Tack vad gulligt!

Marina: Tack!

Jasas: Minns inte exakt, men vi tänker garanterat på samma låt :) Tack för tipset med betten, ska testa det nästa gång nåt sätter igång och kliar! Tihi så tokigt med MSN, jag är off ändå så det är lugnt. Och tack (igen), jag ska försöka krya på mig!





Jag vill hämta Anton från fritids imorgon! Gulleplutten hade frågat mamma om vi inte kunde göra det nån dag. Så klart! Ska bara se så jag orkar. Och inte jobbar för det villl jag göra! Ja, både och då så klart. Kanske inte samtidigt. Men jag tvilar starkt på att jag kommer jobba varje dag fram tills jag börjar jobba på schema och Anton går på riktigt sommarlov.

Ne usch, ingen ork eller kraft för att sitta här. Klockan var visst massor så det är allt dags att hoppa i säng alldiles strax. Och hoppas att förkylningen stannar kvar i drömmarnas land! Goder natter, all ya'll!

Kommentarer
Postat av: Hanna (at) Jasas.se

Jaaa, men lite msn blev det ju allt.. iiih :D Söta du och söta Anton! Kan tänka mig att han blir själaglad då du hämtar honom.. För det blir min Anton också :D

2009-06-23 @ 23:08:30
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0