Morgonpromenad

Anneli: Hehe okej? Då får jag ju gå in och kolla det.

Chathrine: Jasså, har dom funnits så länge? Ne, jag kan väl inte säga att dom var nån höjdare direkt, blev mest konstigt....

Marina: Vad kul, väntar spänt på uppdatering, hehe. Nja, jag skulle nog säga att dom var ingen hit så vänta till du blir bjuden i så fall, haha!





Blä, blogg.se vill inte funka igår. Segade som attans och sen ville den inte alls. Men nu så!


Nu är vi hemkomna sen ett tag från vår promenad. Gick upp lite före 8 och fotade, vägde och mätte för att sen bege oss ut i lite över en timme. Var inte så skönt som jag trott (alla tjatar ju om att det är så skönt med morgonpromenad) men det kommer kanske sen.

Idag var jag mest trött, hungrig och grinig, haha! Men nu ska jag snart pilla i mig frukost innan hungern kommer tillbaka. Ska även åka och jobba sen, fick jag precis mess om. Ja, dagen har ju bara börjat så let's rock!

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Ja blogg.se suger verkligen ibland :C



Jag tycker det är skönare med eftermiddagspromenader, just nu :)

2009-06-01 @ 10:39:08
URL: http://jasas.se
Postat av: chathrine

Hm, jag märkte det. Kom inte in på ngns blogg.se >:( ..nej lakritg ska man ha i godis/tuggummi - inte i bakverk. Fanns ju kanelsnäckor med lakritsfyllning ett tag med - uschamejja!

2009-06-01 @ 10:53:06
Postat av: Anneli

Vet du, jag hörde om en ny undersökning för ett tag sen, de som sover ut tappar lättare i vikt, för de äter av någon anledning färre kalorier än de som tvingar upp sig tidigt. Så jag har själv unnat mig sovmorgon när jag har haft möjlighet ;)

2009-06-01 @ 13:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0