Tänka, tänka, tänka

Anneli: Man har ju rätt till en åsikt även om man inte har barn, men man kan ju inte räkna med att ha exakt samma tänk. Men man ska ju inte sitta tyst i sånna diskussioner bara för att man inte har barn. Bah, störiga människor!

Marina: Aww, tack vad du är söt!





Så, nu är jag hemma igen. Hon sa mycket värt att tänka på men känner att jag behöver smälta det lite mer innan jag skriver ner det här. Blir så himla mycket och rörigt.

Har ändå pratat av mig med mamma och Oscar lite i bilen, Oscar bara ett tag här hemma och så lite med Annlei på MSN nu men fortfarande många tankar som snurrar som man behöver samla.

Ska även försöka samla mina frågor till nästa gång. Blir nog ett tag innan den gången kommer, men då är jag lite mer förberedd och vet hur det funkar och sådär.

Nu ska vi försöka komma ihåg att gå och rösta, innan klockan 21 idag då alla vallokaler stänger, i alla fall enligt radion i morse. Men det hoppas jag att vi ska hinna, rätt bra.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja, rösta måste ni ju göra! Vi var iväg i veckan ju. Tanten som satt kommenterade att det var så trevligt att se ungdomar komma och rösta :D Undrar om hon hade sagt samma om hon vetat vad vi röstade på? ;)

2009-06-07 @ 15:56:39
Postat av: Jasas.se

Vad häftigt, läser mer ikväll för du har ju skrivit massor, wiiih :D

2009-06-10 @ 11:50:22
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0