Städlusten lämnar mig inte

Marina: Jodå, jag är som en klubbad säl tills jag lyckas vakna, haha. Varför kan inte du sova?

Jasas: Jag brukar egentligen inte byta så värst ofta, men nu har dom två senaste jag haft varit så dåliga så det varit lite måste. Och senaste bytet, var ju för att vi bytte operatör.

Spider: Tack! Hoppas du haft det, också!

Anneli: Hehe tack, det har jag!

Annika: Det har jag allt haft, hoppas det samma till dig!





Hujedamig vad jag sitter här och svettas! Skulle duschat förut, men jag glömde och så blev det för sent. Eller rättare sagt så fastnade jag på Kanal 5 och Verklighetens Desperate Housewives. Haha, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta men fastnade det gjorde jag!

Har världens städlust för jag vill inte ha det så här. Men samtidigt är jag sååå trött. Ska nog pilla ut linserna, fylla en disk och se vad jag orkar ikväll. Annars har jag ju hela dagen på mig imorgon, men jag var så sugen (eller kan man vara sugen så?) på att hämta Anton imorgon. Jag har sån lust till det, heter det nog!

Men då får det ju vara lite städat först, så jag inte vänder i dörren när jag kommer hem, hehe. Men vi får se. Har gått bra på jobbet idag, i vilket fall. Har grejat och haft oss och det gick inte lika bra som igår (berodde mycket på att det gick så bra som igår) men ändå grymt.

Har gått bättre att jobba i vanlig t-shirt idag. Dock så hänger ju åskan i luften och har gjort bra länge, så bara av det blir man ju genom svett. Blir ju så kvavt och jobbigt. Så nu får jag klä av mig, helt enkelt. Har inte kommit så långt än, hah! Så får vi se vad kvällen blir av. Ett god natt-samtal blir det i vilket fall lite senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej.. mestadels värmen som gör att jag sover dåligt... men det ger sig.

vill ha ett redigt regnväder så man kan få fina dagar sen!

2009-07-01 @ 09:25:12
Postat av: Marina

oj.. Marina var det som skrev ovan ja...:D

2009-07-01 @ 09:25:42
Postat av: Hanna (at) Jasas.se

Det verkar skitjobbigt att ha linser. Är det lika jobbigt som det verkar för mig, som är helt oinsatt i det, eller vänjer man sig? Man har väl inget val, om man inte vill ha brillor. Men ja, du förstår nog min nyfikenhet :P

2009-07-01 @ 23:37:45
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0