Som drogad

Anneli: Jag har faktiskt ingen aning, jag har ingen aning vad han menade alls. Spel-saker vettu.





Ujuj, jag har sovit som om jag vore drogad! Tror jag i alla fall, jag har ju inte varit det men jag kan tänka mig att det känns lite så av nån av alla droger som finns.

Jag låg i sängen och tittade på Desperate Housewives. Vände mig till min sida för det var så jobbigt att ligga åt andra hållet. Och så kom sömnen! Jag kände det på långa vägar och jag låg en bra stund i dvala och hörde hur dom pratade men jag kunde verkligen inte vakna igen! Lite obehagligt, faktiskt.

Och sen när jag skulle vakna kunde jag inte det heller. Vaknade till flera gånger men kunde inte öppna ögonen och vakna. Antar att kroppen behövde lite mer sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0