Promenadis

Tjejor: Tack! Natten gick utan problem!





Men nu är jag hungrig. Vi gick den korta promenaden nu för jag hade underskattat blåsten ute så jag frös som en dåre. Så antingen, om Antons present kommer idag, så går vi upp till mamma och sen går vi samma runda som igår hem, eller så går vi den långa promenaden ikväll bara. Lite mer påklädda.

Och eftersom vi gick så kort så blev vi hemma tidigare och då säger Oscar att vi måste vänta tills klockan blir 10 innan vi får äta frukost. "För säger vi att 9.30 är okej idag så blir snart 9 okej också!" så han står fast vi det så jag får väl försöka överleva det också. Har en morot som vilar sen innan vi gick, ändå.

Jaha, paketet kommer troligtvis inte idag så då blir det långa rundan ikväll. Inte mer med det, nån gång ska den ju bli av ändå! :D Men då vet jag i alla fall att vi inte ska till mamma idag, kan jag nog säga till att vi kommer upp imorgon istället. Så ska vi se om jag kan lura på Oscar extra promenad, he he he...

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Jag tycker ni är jätteduktiga, båda 2! :)

2009-06-03 @ 22:28:44
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0